13 december

gick upp halv sex imorse för att hinna med tjugo över sex bussen,
blev lite stressigt,
slänge i linserna,
packade ner luciakläderna,
sen var det bara att gå iväg,
var inte så pigg, haha

allt gick bra,
förutom att jag höll på att svimma men det löste sig!

dagen har varit bra,
lite skvallrande med mina fina tjejer malin och linnea om helgen, som alltid på måndagar!
har pluggat matte sen jag kom hem typ men jag förstår ändå inte,
hatar.matte.c
fattar inte varför jag läser kursen överhuvudtaget!



har varit ovanligt glad idag,
vet inte riktigt varför,
eller vet jag?
hihi :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, finis du :) Skvaller är aldrig fel ;) & det är väl klart att du är glad! tihi ♥

2010-12-13 @ 18:43:49
URL: http://malinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0