en dag i gävle

har haft en asbra dag,
träffade jonas, min och ninas "guide", haha, på högskolan i gävle
var asbra och vi fick reda på huuur mycket som helst!
bilder från gävle kommer när jag har fått dom av nina!

bor nog i gävle om ett år, hihi


har kommit på att jag inte har varit hemma typ nånting den här veckan och jag kommer inte vara det heller,
i måndags var jag iofs hemma, men då var nina här typ hela kvällen,
igår (tisdag) kom jag hem typ kvart över sju/halv åtta och gick och la mig klockan nio (så.jävla.trött)
idag kom jag hem sju och gick hemifrån åtta och kom hem igen klockan tio
imorgon ska jag vara i skolan till fyra sen åker jag direkt till min morbror och kommer nog inte hem före tio
på fredag är det födelsedagskalas
på lördag är det julmarknad på golfbanan till sju på kvällen och sen krogen
sen på söndag ska jag vara hemma

fullt schema den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0