en vecka kvar

en skolvecka kvar,
sen är det jullov

imorgon är det den sista stora grejen som ska göras,
nationella i matte c
att derivera är inte riktigt min favoritgrej så det kommer nog inte gå så jättebra,
men det spelar ärligt talat inte så stor roll
mitt betyg är nog ändå ganska klart

fick tillbaka psykologiarbetet idag om tvångssyndrom,
mvg
jag som aldrig brukar få bra på såna där arbeten!

åkte och handlade med fina karin,
bärde in allt i skolan
så imorgon efter nationella är det bara att sätta igång
längtar (inte alls)

ikväll ska jag och pappa göra en stor krans till dörren på vårat förråd
och så ska jag försöka göra klart ir-arbetet,
eller rättare sagt rätta till det som david klagade på,
men det går nog ganska fort
bara jag hittar det jag behöver



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0