måndagsmys!

det är exakt vad jag ska ikväll med ninisen som kommer hit snart!!

skiter i allt skolarbete,
psykologiarbete är klart, förutom att jag ska läsa igenom diskussionen en sista gång,
ingenting annat känns akut (förutom matten men den glömmer jag)

och mitt rum är städat,
till och med mamma kommenterade att det var fint,
och då är det jäkligt fint ska ni veta!!

ikväll bokar jag troligtvis en kryssning också, hur jävla kul?!?!

längtar till helgen,
kommer bli mysigt och kul!
idol-final på fredag,
julmarknad på golfbanan med finaste malin på lördag,
utgång på kvällen med johanna, nina och flera till för att fira den nyblivna 18-åringen!
söndag är det enda bestämt träning,
kanske en skidtur också

åkte skidor idag för första gången,
5 km med mamma,
fick jätteont i fötterna av mina pjäxor,
men jag försöker intala mig själv att det är bara för att jag är ovan att använda dom..
och nu är det bestämt,
vasaloppet 2012, här kommer jag!

känner att det här inlägget blev lite rörigt men så kan det vara ibland




saknar rättvik lite

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, småfulla uppe i Rättvik!!

2010-12-06 @ 21:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0