hihi

jag har egentligen ingenting att skriva men jag skriver ändå, haha

snart ska jag träna med en sträckning i armen eller vad det nu är i armen,
spelar man badminton så kan farliga saker hända, haha ;)
men jag tror inte det är en sträckning för det gör inte alls lika ont idag som det har gjort tidigare och det hände ju i måndags och så fort går väl inte sträckningar över?
vi får se hur det går ikväll, får väl hoppa över armövningarna i värsta fall (typ halva passet, haha)
nejdå, så illa är det inte, jag får bita ihop ;)

jag har faktiskt fått ihop lite om charles dickens nu!
vill bli klar den här veckan, eller i stort sett iaf
för jag orkar inte tänka på det när jag är uppe i fjällen.

svenskan har jag också pluggat mycket på (haha)
jag får lita på mina lagkamrater på fredag

jag har inte sagt att jag är brunett!!!
JAG ÄR BRUNETT :D
haha



nej, nu ska jag sluta babbla och göra någon nytta istället,
ska skriva tio rader till om charles dickens sen ska jag ta tag i svenskan
nu ska vi se om jag klarar mina mål, fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0