trött

usch, vad trött jag är, skulle kunna lägga mig nu och sova tills det är dags att vakna imorgon, haha
men det ska inte göras!
spanskan måste jag läsa igenom några gånger eftersom jag inte redovisade i torsdags som det var planerat,
blir så trött på tekniken i skolan! (och på min dator, hehe. ge mig en mini laptop tack)
måste börja plugga på företagsekonomin också eftersom vi har prov på torsdag,
känns dock som att det inte kommer bli så svårt, tycker bokföring är ganska lätt.
det gäller bara att tänka logiskt!

ska nog börja packa lite till göteborg också, åker ju på torsdag
ska till älsklingen imorgon och på onsdag blir det företagsekonomi plugg och träning så det får bli så att jag börjar idag
måste slå in syrrans presenter också

nej, nu ska jag leta upp spanska pappret och läsa igenom det sen ska jag testa att säga det en gång med powerpoint presentationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0