En dag kvar nu bara

Torsdagen är nu avklarad, den värsta dagen på veckan!
Slutar sent, har spanska, tidig lunch, idrott efter lunchen.
Usch, det är bara företagsekonomin som är rolig!

Nu sitter jag och målar naglarna, har målat det första lagret så jag tänkte skriva lite blogg medans det torkar. Våffelsmeten står i kylskåpet men jag är inte hungrig så jag väntar med att äta tills pappa kommer hem. Plus att jag hatar att grädda våfflor, pannkakor och sånt där så jag överlåter det jobbet till honom!

Ikväll måste jag laga mitt örhänge som gick sönder igår när jag tog av mig det. Det är såna där vita pärlor (eller plast kulor kanske man ska säga eftersom de inte är äkta, haha) men när jag tog av mig det hade jag bara kulan i handen och inte hela pinnen eller vad man kallar det. Jag var trött när jag gjorde det så det tog ett tag innan jag fattade vad som hade hänt.

Imorgon blir det bio och premiär av Snabba Cash, om nästan exakt ett dygn faktiskt!
På lörag ska jag till Märsta och gratta Jessica (David brors tjej) som fyller år, om inte mamma och pappa har planerat nåt men det är ju inte så troligt.
På söndag vet jag inte vad som händer, kanske bara tar det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0