Film!

Idag har jag och älsklingen köpt biljetter till filmen Snabba Cash som har premiär på fredag!
Har läst boken och den var asbra så nu har jag höga förväntningar på filmen!



Är filmen dålig kan jag ju alltid sitta och dregla över snyggingen Joel Kinnaman som har huvudrollen



Kom på nu att jag inte sa vad jag tyckte om Luftslottet som sprängdes som jag och David såg förra veckan,
den var bra, jag har ju sett de två tidigare filmerna och läst alla böcker så nu fick man se slutet. Visst kan det vara lite tråkigt att veta precis vad som händer eftersom böckerna och filmerna har varit väldigt lika men det är ändå kul att se filmerna eftersom man får en bild av alla personer och platser då.



Nu när jag ändå håller på att skriva om film så kan jag väl fortsätta med det jag skrev om igår, New Moon. Jag fick se början men sen tröttnade David så då tittade vi på GSI (första Johan Falk filmen, de filmerna är jävligt bra och har du inte sett dem så borde du göra det. TV4 sänder de varje söndag nu 21.00) som han har på sin dator, sen när den började på teven så gick vi ut och satte oss med de andra och tittade där, så vi fick se halva filmen två gånger, när det var nyheter så gjorde vi oss i ordning för sängen och så tittade vi på slutet när vi hade lagt oss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0