Hihi

Nu funderar jag på att gå och lägga mig, spanskan är inte riktigt klar, men i stort sett.
Det jag har skrivit nu kanske är tre-fyra minuter och det får räcka. Det blir ju aldrig exakt samma tid när man läser det hemma som när man redovisar i skolan så. Plus att jag ska visa lite bilder och så.
Nu ska jag kolla igenom mina engelska glosor och sen så ska jag lägga mig i sängen faktiskt. Funderar på att börja läsa historia boken som ska vara klar typ vecka 12 eller nånting, men det är väl lika bra att läsa ut den!

Imorgon kommer min bästa hit och myser,
ska göra klart porträtt intervjun och äta stuvade makaroner med falukorv, hihi.
Hoppas att Maria Brorsson har blivit frisk för jag vill ha naturkunskap, iaf på onsdag för då har vi våran första lab!


Jag tänker på dig syster,
och jag älskar dig otroligt mycket.
Jag vet att du klarar det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0