I think you are special

Amanda Jenssen är kvällens underhållning,
älsklingen har varit här och myst,
träningsvärken har varit på besök i min kropp hela dagen,
landhockey på idrotten som jag är glad att jag blev övertalad till att spela,
lång dag som ändå gick ganska fort,
historia prov som gick okej synd bara att anna-carin sa det som jag tänkte säga

imorgon har jag sovmorgon och så slutar jag klockan tolv typ, skön fredag
då ska jag hem och kanske övningsköra om pappa kan ta sig från jobbet en stund, hoppas!
sen blir det östhammar där jag stannars tills på lördag eller söndag
på söndag ska jag "jobba" på golfbanan och så skivstång på kvällen

bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0