Sängen väntar

Nu ska jag lägga mig i sängen, måste läsa min spanska text som vi har till i läxa imorgon.
Vet inte om det är meningen att vi ska skriva stödord men jag hoppas på att vi får ha texten framför oss, inte för att det är så troligt men hoppet är det sista som lämnar människan!
Slutar tjugo över fyra imorgon, min enda långa dag i veckan så det är lite jobbigt. Mamma skulle inte komma hem imorgon efter jobbet för det var massa möten och så skulle hon träffa några kompisar och pappa kanske skulle vara sen hem så jag får väl fixa våfflor eller nåt annat smarrigt till mig själv.

Nej, nu ska jag gå och sminka av mig och borsta tänderna och allt annat som hör till. Sen läsa spanskan och så ska jag väl läsa några sidor i Aldrig fucka upp. Måste ringa älsklingen också för det lovade jag att jag skulle göra!


Gammal bild på mig och sötis Bacardii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0