SOMMARLOV

äntligen äntligen sommarlov!
hela dagen spenderades med klassen,
först hemma hos anna-carin med fika, världens sötaste kattunge, kubb och tipspromenad,
sen grillning hemma hos karin och efter det vidare till öregrund
jag hade en asbra kväll med asbra människor!
bilder kommer kanske senare

men sen så blev det sämre,
jag har blivit sjuk,
började lite grann i fredags kväll med att jag hostade,
igår så rann min näsa, halsont och massa
och på kvällen var det som värst, tror jag hade feber
jag bäddade ner mig i sängen klockan åtta och kollade på film,
somnade första gången vid typ elva halv tolv nånting kanske?
sen så sov jag och vaknade hela natten,
idag känner jag mig lite bättre än igår kväll men ändå inte helt frisk

men imorgon måste jag vara frisk för då ska jag på "introduktionskurs" till mitt sommarjobb,
skulle inte vara så kul att missa det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0