kär lek

jag vill vara sådär äckligt jävla kär,
jag vill vara sådär äckligt jävla kär så man bara pussas hela tiden,
jag vill vara sådär äckligt jävla kär så inga andra klarar av att titta på oss,

jag har knappt varit singel sen 2007 och nu har jag levt som singel i 33 dagar, 33 dagar för mycket.
jag har tröttnat, jag har haft mitt roliga, jag har gjort sånt som singlar gör, men det räcker nu,
det är inte jag,
jag är inte en ensam person,
jag vill ha någon att krypa upp hos,
någon som man kan komma till när som helst,
någon som alltid alltid alltid finns där - no matter what,

men om det inte finns någon sådan person i ens liv?
om man inte har någon i ens liv som man vill ska vara en sån person för en?
ska man bara vänja sig?



jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0