bra dag!

hade bara en riktig lektion i skolan idag,
men har tittat klart på psykologifilmen som var helt värdelös om ni frågar mig,
och har även jobbat med projektrapporten och annat med företaget,
känns bra när vi tittar på vår ekonomi måste jag erkänna!

när jag kom hem så tog jag mig ut och sprang,
blev bara 2,5 km ungefär men det var ju så jävla varmt (jag var helt fel klädd) haha
när jag kom hem pluggade jag,
sen dammsög jag hela huset och efter det promenad med nina,
så jag har fått en hel del gjort idag!
känns bra, hihi

nu har jag precis målat mina naglar, rosaglittriga,
ska ta ut mina linser nu och sen ska jag nog skriva lite på min religionsfundering,
fortsätta vara duktig liksom

imorgon blir det nog en kort dag med bara två lektioner för mig sen tar jag påsklov
hur bra låter inte det?!
påsklovet kommer inledas med grillning tillsammans med johanna, simon och tobbe,
det låter ju också bra!
kommer nog bli en asrolig kväll om jag känner dom där människorna rätt! ;)


det där lilla hålet är nu över halva hälen, skööönt

Kommentarer
Postat av: Malin

Myys då med grill e rill :) hihi

2011-04-14 @ 21:52:53
URL: http://malinlund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Känner jag oss rätt kommer vi skratta hela kvällen!! :D <3

2011-04-15 @ 09:25:38
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0