ett inlägg från södra delen av sverige

tänkte passa på att skriva ett inlägg när jag ändå sitter här vid datorn,
kom ner igår och då blev direkt till gymet, hur skönt som helst att träna!
hem till vinet och god middag och kvällen avslutades med kortspel, vin och godis (där försvann det nyttiga från träningen)

idag har jag legat ute och solat större delen av dagen,
var 18 grader ute när jag vaknde klockan nio imorse, jag klagar inte!
så dagens outfit har bestått av korta jeans shorts och linne, underbaaart!
och så har jag varit barnvakt åt lillfisen också
hon har fått feber nu på kvällen, första gången hon är sjuk, pluttisen

nu sitter jag och pratar med johanna på facebook,
ska snart lämna datorn för att vara lite social,
imorgon blir det shopping och så kommer mamma, pappa, niklas, britta och stefan,
trevligt trevligt!

ni får ha det så bra tills nästa gång vi hörs!

tog inte med kamerasladden hit så ni får se alla bilder när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0