göteborg

om ungefär tio minuter ska jag börja gå mot bussen,
det är dags för mig att ta mig till dom södra delarna av sverige,
gud vad jag har längtat!

som jag sa igår börjar jag min resa med en tur till gymet tillsammans med syster,
friskis gym såklart, det är ju på friskis vi hör hemma båda två!

som ni förstår kommer bloggen får lida för att jag är borta,
men det kanske blir nåt inlägg under veckan,
annars så kommer jag tillbaka måndag/tisdag nästa vecka
med ett inlägg med massa bilder och berättelser om veckan

puss på er alla fina!


bild från 2008, jag och fina fina lady

______________________________________________

I'm gonna love you like I'm indestructible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0