sista dagen i norra delen av sverige

japppp, som rubriken säger så åker jag söderut imorgon,
göteborg! (eller gråbo om vi ska vara petiga)
nice!
jag åker ner imorgon sen kommer mamma, pappa, niklas, stefan och britta på onsdag.

det vi har planerat hitills är:
måndag - jag kommer ner till göteborg vid fyra tiden, då blir det raka vägen till gymmet
tisdag - syster hade önskemål om att hennes garderob skulle rensas, och rykten från min mamma säger att hon ska till tandläkaren då så jag blir nog barnvakt någon timme också
onsdag - shopping med syster! folket kommer på kvällen
torsdag - göteborg och shopping tror jag
fredag - kanske födelsedagskalas hos grannen
lördag - fira påsk eller nåt
söndag - typ samma
måndag - dags att åka hem!

och under den här resan ska jag köra automat för första gången, leeskigt

nej, nu ska jag fortsätta skriva packlista och sen ska grejerna ner i väskan!

see you later alligator

(och upptäckte för några minuter sen att jag hade länken till min bilddagbok kvar här på bloggen, PINSAMT! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0