skola, johanna, lite mer skola, dannemora gruvor, träning

det är en kort sammanfattning av min dag,
hade två lektioner på morgonen sen var det lunch,
efter att vi ätit åkte jag och johanna runt till alla möjliga ställen i gimo för att till slut landa hos henne med glass!
gott med glass och skönt att bara prata!
så himla bra tjej det där! ♥

efter det hade jag en lektion till,
sen åkte jag med min klass till dannemora gruvor för att lyssna på malins och linneas redovisning,
första gången jag var där, hihi

sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket,
mest suttit vid datorn,
pratat med både johanna, linnea och jocke,
haha,
den kommande helgen och veckorna framöver börjar bli fullplanerade,
sånt gillas!

nej, dags att byta om för att sen ta sig till träningen!


jag och johanna i england ♥

Kommentarer
Postat av: Maxalbertine

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2012-08-16 @ 09:28:02
URL: http://maxalbertine.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0