"Antagen till Fastighetsmäklarprogrammet"

det var vad jag möttes av när jag kollade mailen typ vid halv ett i natt. alla möjliga käslor blev det, och frågan om jag ville plugga eller inte blev helt plötsligt viktigare än någonsin. har bestämt mig för att börja, sen får vi se hur länge jag stannar. om det blir någon/några månader eller tre år. flyttar hemifrån imorgon, jag har sån tur som har fina vänner som erbjuder en plats på bäddsoffan.

som ni kanske redan har förstått kommer bloggen bli lidande, nästa gång jag bloggar har jag nog en egen lägenhet har jag en känsla av. för ärligt talat är bloggen det som jag bryr mig minst om just nu.


men ni får ha det så himla bra och så hörs vi när vi hörs! (låter som att jag ska dö eller nåt haha)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0