båtveckan!

tänkte att det var dags att skriva lite här, men eftersom jag inte orkar berätta allt som jag har gjort men inte har skrivit här så berättar jag bara om det senaste, båtveckan! (ni som vill veta vad jag har gjort mer kan kolla på facebook, laddade nyss upp massa bilder!)

åkte iaf till amelie efter att jag hade slutat jobbat i fredags så kom inte fram förrän typ halv elva (efter drygaste bussresan någonsin). hem till amelie och snabbt byta om och få i sig lite dricka sen drog vi ner till öltältet och dansade tills stängning! jag gjorde bort mig totalt inför en skåning men det bjuder jag på, haha! efter det gick jag, malin och amelie omkring lite i öregrund och pratade med folk innan det var dags att dra sig hemåt och landa i sängen, tror jag somnade typ en halv sekund efter att jag lagt huvudet på kudden, dåligt trött!


på lördagen sov vi länge, vaknade inte förrän elva och då gjorde vi pannkaksfrukost (kan ju inte förstöra traditionerna) ner och kolla på roslagsloppet och sen hem och göra oss i ordning inför kvällen.
det blev förfest med dom två, emelie, hanna, sanna, hanna och linnea, grymt gäng! blev öltältet på kvällen igen, slutade dock innan stängning men inga detaljer ska skrivas här, hihi :) men jag hade finaste kvällen, så mycket kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0