festhelg

det blev en två dagars den här helgen med,
i torsdags bestämdes det att jag, malin, tove och jennifer skulle ut på bj på fredagen. tove och jennifer flyttar ju härifrån så därför måste man ju passa på att dom träffa dom två bönorna! hade en asrolig kväll iaf, somnade med malin vid min sida och när vi vaknade var det dags för pannkaksfrukost, underbart


igår var det dags att festa med hannie och amelie på hummel i öregrund, fick en till asrolig kväll som slutade med en person som jag inte trodde det skulle sluta med, säger inte mer än så! (ni som behöver veta vet ju liksom redan). synd bara att min röst absolut inte ville samarbeta med mig och vägrade. haha lät som en kråka hela kvällen och dom som jag pratade med lär ju ha undrat vad jag gick på haha. även idag blev det pannkaksfrukost när jag hamnat på "rätt" plats igen, så jääkla gott! blev lite tv-tittande och sen en glass på det så har haft en bra dagen-efter-dag


nu har jag en rejäl förkylning som jag tänkte sova bort i natt för imorgon blir det jobb med papsen min, wish me luck (kan ju behövas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0