bloggis

4 dagars blogguppehåll,
har egentligen inte hänt så mycket dom här dagarna,
har gått i skolan,
skrattat med mina bra vänner,
pratat mycket med dig,
saknat nina,
smsat med nina (gjorde mig till lyckligast i världen),
fått tre par nya skor (alla med klackar, awesome!).

idag har jag också varit i skolan,
har haft tre lektioner,
naturkunskap där det var eget arbete,
jag och linnea blev klara (nästan iaf) så vi slapp läxa, yes!,
den andra lektionen var det eget arbete med karin och det är ju alltid roligt,
synd bara att vi gillar potatisar mer än storbritannien,
sen var det första projekt timmen för den här terminen och det kändes riktigt bra,
vi bestämde att vi ska fika på torsdagar (det viktigaste ju! ;) )
och så bokförde jag och malin och karin planerade in lite bakdagar och leveranser och sånt

ikväll ska jag försöka plugga lite,
en film recension ska skrivas är det tänkt och ett brev till en värdfamilj ska skickas iväg,
skulle vilja börja på labrapporten också men dom papprena är kvar i skolan,
blev lite bråttom när vi skulle iväg idag!

imorgon ska jag träffa två (kanske tre) fina tjejer på kvällen,
det blir middag och film,
kommer bli hur mysigt som helst!
(kan liksom inte bli annat med dom)

på lördag har jag inget planerat och på söndag kommer äntligen fina nina hem,
ska troligtvis dit en stund på kvällen och prata av mig lite,
har ju hur mycket som helst att säga!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0