dags att dejta sängen

tänker lägga mig nu, i tid för en gångs skull,
desperate housewives säsong ett blev precis klar,
så nu vet ni vad som kommer underhålla mig ett tag till!

imorgon har jag två lektioner om inte brorsson får för sig att vi ska ha labb vilket jag verkligen inte hoppas!
slutar elva och jag kan nog få sluta ännu tidigare,
har ju malin i båda ämnena och hon är ju inte känd för att vara så hård med tiderna!


om jag får sluta tidigare har jag bestämt mig för att åka hem och göra en asgod lunch!
(eller jag hoppas att karin har rätt, för det är hon som har sagt att det är gott, hihi)






it always rains the hardest on people who deserve the sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0