filip & fredriks årskrönika

sitter just nu och tittar på filip och fredriks årskrönika,
hade tänkt äta lite ben & jerry's men upptäckte att vår frys har gått sönder/inte varit stängd ordentligt,
måste erkänna att det första jag tänkte på att rädda var min glass som nu ligger i frysboxen i källaren, haha!
(all annan mat ligger kvar här uppe för er som undrar)
gillar min syrras kommentar när jag ringde och pratade med henne om det
syrran: gå ner och titta om det har gått en propp
jag: okej, hur ser jag det då?
syrran: det vet jag inte
hahah, vi är smarta!


såg idag att det kommer en ny säsong av solsidan, underbart
kan ju vara det bästa som har visats på svensk tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0