helgen som gått

kanske borde skriva lite mer än vad jag har gjort den senaste tiden,
så att ni har någonting att underhålla er med ;)

var iaf hos nina i fredags kväll och tog lite bilder,
här är lite av resultatet!



(blogg.se är segt som fan så jag får inte upp flera bilder men det kommer!)


sen vart det bestämt att vi skulle till älvkarleby på lördag kvällen,
en skiva gjordes och en bil lånades,
sen var vi på väg!
sjukt seg väg att köra, hatar österbyvägen, haha
men vi kom fram och kvällen kan ni läsa lite om i det tidgare inlägget :)
men som sagt, mycket prat om allt möjligt
blev ett bra slut på kvällen och klockan fem kom jag innanför dörren


sov fem timmar i natt, vaknade elva och kunde verkligen inte somna om,
sen får jag ett sms av malin som är i alunda och ska kolla på innebandy så då var det bara att dra sig mot hallen och träffa henne!



imorgon blir det uppsala med nina för att bestämma tapet till min toalett, känns inte som att det kommer bli det lättaste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0