lördag

hade en jättebra kväll hos nina igår!
låg och myste i sängen mesta delen av tiden, mycket snack ;)
skrattade så jag fick ont i magen och blev arg så jag fick ännu ondare,
haha, vissa människor gör mig irriterad.

idag har jag plockat bort alla tomtar från mitt rum och tagit bort stjärna och ljusstake för att byta ut de mot enkla vita lampskärmar, funderar dock på att byta till svarta, det är ju ändå fortfarande vinter ute så kan de vita få komma fram när det blir liite ljusare tider!

ikväll ska jag ta hand om mig själv,
gjorde ansiktsmask hos nina igår så idag blir det rakning av benen, peeling och hårinpackning!
hårinpackning gör jag ju iofs varje gång jag tvättar håret men då har jag bara en 60-sekunders behandling, tänkte ta en "ordentlig" ikväll


vill ju inte att mitt hår ska se ut såhär igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0