pain

hade sjukt ont i magen idag några timmar,
kunde ärligt talat knappt röra mig,
hatar sånt!

har tagit en promenad med mamma och hämtat vår bil hos min morbror,
åkte och hämtade pappas handskar som han glömt på ett ställe,
och så har jag förberett lite apelsinris, hihi

började dagen med att titta klart på filmen letters to juliet som jag började titta på igår kväll,
älskar den filmen och jag som har så lätt för att börja gråta när alla är så lyckliga och sånt storbölar såklart varje gång jag ser den, typ som med titanic, haha

kollade också på första avsnittet på första säsongen av solsidan innan jag gick upp,
ska nog kolla igenom hela en gång till, är typ beroende

och under den tiden som min mage var som värst tittade jag på flickan från ovan,
hade inte sett den förut och den var läskigare än jag trodde,
jag är jättekänslig för mord och sånt där,
speciellt när jag kollar själv,
eller jag kan se själva mordet men hatar spänningen och allt runt omkring


letters to juliet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0