schema



såhär ser det nya schemat ut för mig, helt okej,
speciellt sovmorgonen på måndagar
och varannan onsdag eftersom att jag bara har dom två sista lektionerna varannan vecka

sex veckor kvar till sportlovet
fjorton veckor kvar till påsklovet
20 veckor kvar till studenten


även fast det inte är så lång tid så känns det så jävla tungt,
jag har inte vilat tillräckligt mycket än,
och jag tänker bara på hur det var dom sista veckorna,
all jävla stress som gjorde mig så sliten som jag var då,
har en känsla av att det kommer bli likadant igen.
och jag måste erkänna att jag tycker att det är sorgligt att det här är Sp08's sista termin tillsammans,
jag kommer sakna er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0