bra lördagkväll med bra vänner

blev en kväll i öregrund igår tillsammans med fem bra vänner. insåg att mina bästa vänner verkligen är dom bästa, jag älskar er.
somnade bredvid finaste och hade mysigaste morgonen på länge idag, du är så himla fin





Och björn (nej, jag tänker inte ens försöka dölja att jag skriver om dig), nu har du verkligen bevisat att du är sveriges, kanske till och med världens, största idiot. Nästa gång du ser mig kan du ju låta bli att ta kontakt och bara lämna mig ifred för jag har tröttnat på att lyssna på ditt skitsnack. Och en sak till, du kan sluta spela tuff i sms när du inte alls är det irl. (Vem av oss är det egentligen som är en fegis?)

Och "anna", jag vet ju att du också kommer läsa det här, du fick björn men det var nog en större förlust än vad det var en vinst. Jag tycker synd om dig tjejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0