ledig dag

är ledig från jobbet idag, hur skönt som helst. men har massor att göra så har inte suttit still en enda gång idag.
snart ska jag åka in till sjukhuset, tredje dagen i rad nu, jag hatar sjukhus, har bil så det kommer gå lite fortare idag vilket är skönt! får med mig bästa malin hem

huset är städat nu, bara toaletten uppe kvar som jag ska ta innan jag åker iväg.

imorgon kommer mina otroligt saknade föräldrar hem, har nog aldrig saknat dom så mycket som jag har gjort dom här veckorna, hemskt. speciellt dom här senaste dagarna när det har varit väldigt mycket och jag knappt har haft en lugn stund.

och imorgon börjar mördarveckan på jobbet, åtta dagar i rad, två helger i rad. bara att bita ihop och tänka på lönen som kommer i augusti. och så får jag ju en lön på onsdag också så ska egentligen inte klaga




måste också kopiera ett citat som nina skrev på hennes blogg,
"Bete dig som du verkligen känner, inte som du önskar att du kände.."

Kommentarer
Postat av: Nina

<3

2011-07-20 @ 16:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0