8 jobbdagar avklarade

bloggen har hamnat i andra hand den senaste veckan,
mycket jobb och kurser och andra saker som har hänt
bland annat fredagsmys med lund-flickorna,
träffat nina (som jag inte gjort sen studenten)
midsommar är planerat

men först ska jag njuta av två lediga dagar,
hoppas att solen tittar fram så att det kan bli minst en fin springrunda och att min kropp kan bli lite brunare,
hoppas på att få träffa malin, linnea och johanna också,
vänner är bäst!

har också hunnit med att shoppa lite under dom senaste dagarna också,
har äntligen beställt en ny jeansjacka,
tog expressleverans så att jag kan få den innan midsommar,
lite nya träningskläder och ett linne som troligtvis kommer användas på midsommar (därför tänker jag inte visa det här på bloggen innan fredag)

slog i foten i diskmaskinen idag och har så.jävla.ont, haha
men det har säkert gått över till imorgon!
(klantarslet nummer ett är jag!)


nu: vattenmelon, såå gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0