nyklippt!

som jag har skrivit om förut har mitt hår varit jätteslitet på grund av permanenten jag gjorde i november förra året, har ju inte velat klippa av det för att jag ville ha långt hår på studenten. men nu har jag ju tagit studenten och när jag var nere hos min syster så klippte jag av det!

kan inte säga att jag tycker om det jättemycket (eftersom att jag trivs bättre i långt hår) men det är okej och mitt hår känns som det gjorde förut, starkt och fint! :)

men nu ska jag låta det växa ut och då blir det förhoppningsvis och troligtvis så som det var innan jag permanentade mig.





såhär långt hår hade jag innan, klippte nästan en hel decimeter!



(tidsinställt inlägg, när ni läser det här sitter jag på en kurs om sekretess)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0