Dag 11 – Någon känd person du beundrar och varför

-tidsinställt inlägg -

den första person jag tänkte på när jag läste det var här isabella 'blondinbella' löwengrip,
finns ju många personer som man beundrar, massa idrottare och sånt,
men eftersom jag bloggar just nu så får det väl bli henne då!

nu känner ju inte jag henne (som ni alla förstår) så kan ju inte veta hur hon är som person och så,
men har läst hennes blogg från och till i några år och hon har ju lyckats med sjukt mycket,
hon har ju flera företag och jag får känslan av att hon alltid går sin egen väg,
hon har släppt böcker och jobbar just nu med en tidning

kortfattat: hon är en tjej som har lyckats med att nå sina mål! (och det är ju inte så dåliga mål)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0