Dag 2 – Senaste gången du festade i detalj

haha, vet inte riktigt hur mycket jag ska avslöja här från den senaste gången jag festade men det var iaf i lördags.. hade inte alls planerat det, klockan nio låg jag i sängen under en filt i mjukisbyxor och tittade på film, men fick ett sms från ninisen om att det var dags att fixa sig och då var det bara att sägga igång! på med lite festmusik och förade lite med mig själv, mycket trevligt haha, sen iväg till bussen och klockan elva landade jag på kalas där jag mötte upp in wingmans för kvällen nina och lollo! dansade loss med dom samtidigt som jag var nervös som ett as ( tycker lite synd om nina som fick stå ut med mig, haha!)
träffade E och seeen..... ;) (det är nu alla smaskiga detaljer skulle stå men jag tror jag hoppar dom för den här gången)

gick från kalas 02.17 för att vara exakt och åkte bil hem med nina,
blev dock ett stopp på donken för att äta nuggets,
"det syns ju att du är nöjd med kvällen"
men kom hem vid kvart över tre (?) efter lite bra sms och några lite mindre bra fyllesms från mr. B (dryga människa)

somnade vid fyra och med ett leende på läpparna!

sammanfattning: jag hade en awesome kväll med bra människor!


har tyvärr ingen bild från kvällen så det får bli en annan bild på mig från op:s studentskiva förra året!


snyyyyyygt

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahm lite synd om mej??;)

2011-03-01 @ 22:07:01
Postat av: Matilda

okeeej då, det var ganska mycket synd om dig! men jag var värd det, eller huuur?! :D

2011-03-01 @ 23:20:41
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0