hemma

slutade tidigt idag, redan vid elva
hade religionsprov första timmen
vilket gick bra med tanke på hur lite jag hade pluggat och att jag glömde fusklappen hemma,
fick reda på resultat typ en kvart efter att jag gjort provet (dåligt snabb anna-carin är på att rätta)
och trodde inte att resultatet var så jättebra men det var det nog,
ska prata med anna-carin imorgon och då kanske jag fattar lite mer, haha
pratade nyss med emelie och jag hade två fel på provet,
så det gick väl ganska bra måste jag säga! haha

hade svenska föredrag andra lektionen som gick lite sämre än religionen,
pratade om england,
det var för kort men jag hoppas att det jag sa var bra!
fick tillbaka textanalyserna också och på den stod det ett vg+ så jag är helt klart nöjd med dagens resultat!

har städat mitt rum nu på eftermiddagen,
eller jag är inte riktigt klar än men har kommit ganska långt

ikväll ska jag börja titta lite på samhällen, vill verkligen få ett bra resultat på fredag!
och så hoppas jag att maria svarar på mitt mail så jag kan börja titta lite på naturkunskapen också,
annars ska jag ta det ganska lugnt,
funderar på en dusch och ansiktsmask och raka benen,
bara såna där egoist-saker som behövs ibland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0