kvällsinlägg

har precis lagt till lite glitter till min franska manikyr,
det gick inte bra kan jag säga, det mesta bara kladdade,
men jag får hoppas på att alla är tillräckligt fulla imorgon för att inte tänka på nagellacket ;)

imorgon åker vi, känns overkligt
det var väl typ igår vi satt i klassrummet och planerade det här och bokade på kvällen?!
det ska bli så grymt roligt med mina fina fina fina klasskamrater,
men nu såhär på kvällen är det lite sorgligt för det innebär att det är lite närmre studenten och slutet på Sp08
usch usch usch, vill inte ens tänka på alla tårar som kommer rinna den dagen
(ja, jag är lite svag för avsked)

men imorgon ska vi bara ha en rolig kväll/natt med mycket dans och skratt!!
jag tycker om er så oerhört mycket brudar!

jag hade tänkt lägga upp en bild på alla oss här men jag hittar ingen!! vi måste ta en i helgen tjejer!


får bli en bild på linnéa och mig så länge, hihi
kalas 12/11-2010
en bra kväll! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0