bildbomb

vet att jag skrev att jag skulle plugga men skiter i det och visar er lite bilder från saker som har hänt den senaste tiden!
bild text under varje bild


åkter ner till göteborg på påsken och hade linne och shorts varenda dag (vad hände med det vädret?)


sushi ♥



det var dags att baka inför sm och jag och malin var i skolan till klockan sex en fredagskväll (inget konstigt alls)


gick på IP, FP, OP, HP och EC's studentskiva med linnea, malin och johanna


fick förfest sällskap av jonte och arvid


det var dags för SM i ung företagsamhet


prins Daniel invigde mässan (och jag var tydligen nervös eftersom jag verkar ha skakat ganska mycket på handen, haha)


sen var det full fart i två dagar innan vi avslutade SM med galamiddag


sen var det vår tur att ha studentskiva


klassens band delades ut, jag blev "klassens hallåa"


sen dansade vi hela natten


dagen efter blev det rosa pannkakor till frukost tillsammans med linnea, malin och hannie


till middag blev det hemmagjord pizza


innan tre bakistjejer kröp ner i sängen för att titta på eurovision song contest




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0