bloggdags

har virrat lite i österby med malin idag,
fixat sponsring på det mesta som behövs till bakningen inför sm.
grymt!
nu är det bara liite kvar
imorgon börjar vi baka,
längtar hehe


jag fuskade lite igår,
blev inte klar med döden men gick och la mig ändå,
busigt!
(den där uppgiften och jag går bara inte ihop)

men filosofifrågorna är i stort sett klara och reportaget skickades in,
ikväll blir det plugg på sjukdomar eftersom jag har prov imorgon,
kan ju då vara dags att börja plugga på det, haha
aja, jag håller alla tummar jag har för att vi får vara två och två
(känns dock inte som att det kommer hända)

ska träna ikväll också,
även fast det känns som att jag inte har tid
men det struntar jag i för tillfället,
får vara uppe två timmar längre om det är så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0