gädda

festade igår,
förfesten började med johanna, linnea och malin, lite senare anslöt arvid och jonte
vi var hemma hos mig,
gott vin och bra folk, gillas!

sen in till uppsala och bj,
spårad bussresa med min fina fina linnea, galen tjej det där!
roliga telefonsamtal om nånting som vi inte riktigt kommer ihåg (men det var säkert kul)
inne på bj kunde det ha varit liite mer folk men jag hade kul ändå,
dansade som aldrig förr (vilket känns i fötterna idag)
kom hem innan tre och somnade inte ensam (kan ju lika gärna skriva det eftersom alla redan vet om det, haha)

idag var det dags att baka till företaget,
och hela den här dagen har bara varit oseriös,
- hoppade över ett prov (se ut som att man ska börja gråta funkar alltid)
- tittar in genom fönstret i dörren och till ett rum, konstaterar att det inte är någon där inne men ställer sig sen och knackar och väntar på att någon ska öppna (hej blondin!)
- slår huvudet i grejerna i taket i köket
- "det ser ut som spya" bra kommentar när helt fel person går förbi precis
- tvätta bänkarna på vårt egna lilla sätt
- smyga för att hämta läsk och sen bli livrädd när mobilen ringer

vet inte hur många gånger jag stod dubbelvikt av skratt i köket idag,
speciellt på eftermiddagen, märktes att vi var trötta tjejer haha!
men hem kom vi, med deg i formar som skulle gräddas,
så nu har jag precis gräddat sexton limpor, inget konstigt alls!
(var ju lite sugen)

har fått mina svarta converse idag också, greeeat!!

nej, nu ska jag sova (ensam) och ta igen lite sömn,
ser ut som ett levande lik



alla säger hej till gäddan!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gäddan, du är den finaste av alla gäddor <3

2011-05-07 @ 10:18:38
URL: http://malinlund.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej gäddan :)

2011-05-08 @ 00:17:02
URL: http://linnealund.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0