hemma!

idag kom vi hem från SM,
just nu säger jag bara att jag är grymt nöjd med vår insats,
mer info får ni någon annan dag när det finns mer tid

idag har jag bara tagit det lugnt i soffan,
läst lite i min bok,
pluggat lite filosofi,
tagit hand om mina fötter (som svullnade upp nu på kvällen, ser asäckligt ut)
har ätit choklad också hihi

var idrottsdag idag i skolan,
eftersom vi åkte från stockholm i morse var jag bara med på eftermiddagen och då var det brännboll som gällde,
gick så jävla bra.. (kan ha varit dom mest oseriösa brännbollsmatcherna jag någonsin har spelat för min del)
var sjukt trött och allt var kul, haha
men vi kom trea iaf, awesome

två bilder från idag:


jag och min älskade linnea! ♥



jag och hanabanana ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0