jobbdag

eftersom att vi är lediga idag så passade jag på att jobba lite (hatar ju att vara ledig he-he)
men jobbade iaf med pappa, satte upp markiser,
gick asbra,
fick använda min nya fina rosa skruvdragare haha

kom hem vid halv tre och duschade, la mig på soffan vid tre och tänkte plugga,
somnade ganska så fort och sov två timmar tills pappa kom hem
vaknade och sa hej till honom,
somnade om och sov till sju då mamma kom hem och skrämde livet ur mig
sen har jag faktiskt lyckats hålla mig vaken!
och pluggat lite natur,
usch, hatar det ämnet

men nu ska jag plugga lite till
sen ska jag sova (igen) haha

men är så sjukt trött,
hela kroppen känns helt slut



vi kallar oss vänner igen,
men allt känns annorlunda,
det märker både du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0