ledig torsdag

skrev ett inlägg igår men det verkar inte ha kommit upp,
får se om det dyker upp..

skulle ha åkt till skolan idag och företagat lite med malin,
men hennes öga strejkade så jag vände mig om i sängen i morse och försökte somna om,
det gick dock inte så bra,
men efter lite smsande och lite med datorn i sängen så gick jag upp vid tio ungefär tror jag det var

har fått reda på betyg i projekt (vårt uf-företag)
MVG,
så jävla bra jobbat brudar!

men tillbaka till dagens händelser, haha
har städat mitt rum lite,
varit till mormor en sväng,
tvättat (ganska bra gjort av mig som inte kan tvätta, okej kan erkänna att mamma fixade maskinen och jag bara hängde och strykte hihi)

och som jag skrev i måndag tycker jag att lediga dagar är överskattade,
så jag har såklart jobbat lite också haha
två markiser sattes upp, awesome


en bild på mig och en saknad tjej som jag får träffa imorgon!

lördag blir det nog fest i östhammar med linnea och kanske malin och kanske flera till, haha
söndag = stockholm och rix fm festival

som ni hör kommer jag ha en asbra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0