plugg, plugg och gissa vad? helt rätt, plugg!

naturkunskapsprovet imorgon,
det sista jävla naturkunskapsprovet i mitt liv,
jag borde plugga, bara för att det är det allra sista
men gör jag det? nej.

min kropp säger emot,
halsen gör ont (halsfluss?)
kände av allergi idag,
magknip,
ont i huvudet hela dagen

måste få godkänt imorgon,
måste få tillbaka en labbrapport som det står godkänt på,
måste skriva religionsfunderingen och fixa ett mvg,
måste.

samtidigt snurrar alla tankar,
vet inte vad jag vill,
förstår inte vad det är du vill


deppiga inlägg nu för tiden,
livet är inte det bästa, kraven för stora och tankarna för många,
men jag älskar iaf alla mina fina fina vänner,
det vet ni va?

Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag älskar dig ♥ Vi måste hålla i nu in i det sista, inte långt kvar nu, skönt att slippa plugg! Men sorgligt att splittra bästa klassen!! ♥

2011-05-17 @ 23:00:56
URL: http://malinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0