slut på helgen

oj, har helt glömt bort bloggen under helgen

men i fredags var jag inne i uppsala, åt lunch med nina och så blev det lite shopping, kom hem med ett par svarta shorts med hög midja och så hämtade jag ut mina linser. så nu har jag syn i ett år!
på kvällen grillade alla tjejer i klassen hemma hos ellen, mysigt! killarna kom senare på kvällen men då åkte jag hem för min syster kom till oss med hennes barn och sambo.

igår så blev det krogen med linnea och malin, hade en rolig kväll med många nya bekantskaper! träffade även lollo, tove och jennifer där, partygänget!
på bussresan hem fick jag sällskap av lollo, bolle och johanna, kebab som flyger och pussar hit och dit, roligt hade jag! sms-sällskap av emil, jocke och martin blev det också, och telefonsamtal från martin (som var förvånad över att jag inte var full, haha)

kom hem vid tre och landade i sängen, skapligt skönt kan jag säga!

idag är det ju morsdag och jag sov till tolv, vilket är väldigt ovanligt för att vara jag, kommer inte ens ihåg när jag sov så länge senast!
mormor och sture kom hit med smörgåstårta så det blev morsdagslunch, trevlans


nu ska jag titta på en film, sen ska jag sova och imorgon blir det fika hemma hos anna-carin, låter perfekt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0