söndag - rix fm festival!

vaknade på söndagmorgonen vid åtta och mådde som jag förtjänade, haha,
var en riktig plåga att ta sig upp kan jag säga! men vid tjugo över tio kom jag och mina tvillingar linnea och malin iväg till bussen och resan påbörjades till stockholm. efter "lite" stress på stationen i uppsala så satt vi till slut på upptåget. på pendeln roade vi killen bredvid och ungefär så fortsatte hela dagen. vi hade tänkt gå runt och titta i affärer men efter åhléns och h&m hade vi fått nog och det var dags för lunch, den åt vi i kungsträdgården och där satt vi tills typ fem när jocke & co. kom och gjorde oss sällskap, festivalen drog igång och stockholmsdagen avslutades på McDonald's innan det var dags för oss att ta oss hem, missade bussen i uppsala precis men klockan tolv landade vi hemma hos mig,
kort sagt - bra dag!
och jag bevisade x antal gånger att jag inte ska ha en mobil med touch!

alla bilder är malins och linneas, hihi


peachy peach!


okej, blogg.se hänger upp sig så det blir inte mer bilder än sådär! haha
kan prova igen imorgon så kanske jag kan lägga upp ett inlägg med bara bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0