there aint no party like an alcoholic party!

nu mina vänner går ni in här eller här
och så kommer ni in i rätta stämningen,
och här kommer festbilderna!






















här har ni några bilder, ni som har tittat på facebook har sett de flesta bilderna förut,
tråkigt nog så har jag inte så många bilder från den här kryssningen (cirka 40 st)
hade så jäkla kul så jag glömde bort att ta kort på allt som hände!


nu tänkte jag berätta lite kort om vad vi gjorde för er som vill veta det
(ni andra kan stänga ner nu ;) )

vi åkte på torsdagen, kom på båten och då packade vi upp lite,
jag och nina hade en hytt och lollo, sara, tove och jennifer en hytt,
så jag och nina drog ner till dom tjejerna,
på vägen dit gick jag in till ellen, en kompis från töreboda,
så sjukt roligt att träffa henne!!
sen var det dags för mat och efter det taxfree-shopping,
efter det vart det fix och sen var festen igång!
mycket häng i hytten men även uppe på dansgolvet,
somnade väl vid fyra-fem eller nåt sånt skulle jag tro (kan vara när som helst egentligen haha)

på fredagen träffade jag våra trevliga grannar på morgonen!
sen vart det hamburgare i tallinn med nina, sjuuuukt gott kan jag säga
sen tillbaka till båten och sova lite, få i sig lite mer mat innan det var dags att på nytt börja fixa sig,
och så körde vi igång igen,
var sjukt mycket på dansgolvet,
hände också med grannarna och deras kompisar, så jäkla roliga killar, haha :D
ner på dansgolvet igen och springa runt till massa folk,
helt sjukt hur många man träffar och pratar med på en sån här kryssning!

somnade och väl en timmme eller nåt,
sen var det dags att packa ihop väskan och gå av båten för den här gången,
en grym resa och mina partytjejer är dom bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0