tisdag

bakat det sista med företaget idag,
hem och leverera bröd  till släkten,
måla en del av grunden på carporten,
hittat mina glasögon,
tittat på desperate housewives,

ungefär vad jag har hunnit med idag
+ lite dator och smsande nu på kvällen

blir inget om helgen idag,
känner att tiden inte räcker till,
men det kommer,
kan inte lova att det blir imorgon men ska försöka



kan visa er en bild nu,
och det här är söta lilla Greta,
en liten valp som min kusin och hans flickvän har köpt nyligen,
de var hemma här i alunda igår och hälsade på så då passade jag på att åka dit och mysa lite,
hur söt och gosig som helst!
önskar jag hade en själv, hihi


nu väntar sängen,
imorgon blir det skola,
ska börja med att leverera lite bröd,
sen psykologi/filosofi, antar att det blir utvärdering
sen lite mer bröd som ska levereras,
efter det myser jag med johanna några timmar
innan det är dags att åka hem och lämna bilen till mamma,
ska måla klart carporten om det är fint väder och så är det dags för det slitna håret att klippas av,
är rädd för att jag kommer vara skallig när jag går därifrån,
mitt hår är verkligen hemskt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0