tisdag

en dag i skolan idag och det känns som att jag har gjort mycket,
var nog bara för att vi åka till coop med företaget och hämtade de varor som de sponsrade oss med

ikväll har jag bestämt att jag inte ska sova förän jag har skickat in reportaget, skickat in döden (nej, jag har inte gjort det än) och svarat på alla filosofifrågor

hade också tänkte lägga upp några kryssningsbilder här på bloggen,
för att liva upp stämningen lite liksom,
och berätta lite om min födelsedag,
får se hur det går med pluggandet,

nu ska jag iaf titta på lite mer bilder från kryssningen som 100% party har lagt upp på facebook,
helt sjukt, dom är uppe i 21 album nu,
undrar hur många bilder som togs totalt under dom där dagarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0