förändring

lite förändring här på bloggen, var sjukt trött på min gamla header så det får bli den här nya tills jag har ork och lust att göra något bättre!

jobb som vanligt idag och det känns fortfarande bra, var dock inte på min egen avdelning idag eftersom att en annan avdelning behövde personal och det blir samma sak imorgon. och imorgon ska jag börja sju, vilket innebär att jag måste hämta mina barn på en annan avdelning vilket jag aldrig har gjort och det är andra dagen som jag jobbar så kan ju hoppas att jag tar rätt barn! ;) haha, nejdå, det kommer gå asbra (jag har faktiskt koll haha)

och igår bestämde jag mig för att jag ska köpa en iPhone, eftersom att ingen verkar veta när femman ska komma så får det nog bli fyran, om jag nu hinner få hem min kod som jag behöver till telia innan dom tar slut, ryktesvägen säger att dom är svåra att ta tag på.. och på tal om mobilen kan jag ju också meddela att jag har fått en repa rätt över skärmen på min nuvarande mobil, inte så djup men ändå

och ikväll smäller det mina vänner! desperate housewives säsong åtta har premiär, jag kommer sitta bänkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0