man måste dö några gånger innan man kan leva

efter en jobbig natt med alldeles för lite sömn och en jobbig förmiddag där en sak gjorde som var tvunget så åkte jag till jobbet, som tur var jobbade jag kväll med linda idag. det är så skönt när man kan skratta på jobbet!
har haft en spårad kväll och lite smått galen, men kladdkakan framför idol var god iaf, haha

som jag har sagt blir det troligtvis en mysdag med mamma imorgon, synd bara att vår bil inte funkar hehe, men vi får väl ta bussen helt enkelt..

och jag har fått ett bett på halsen, en aning drygt ja

och en annan sak som är jävligt dryg är att chefen på olandsgården imorgon går på semester tills den 18 oktober, och det har fortfarande inte blivit fixat så att jag får gå dubbelt på andra avdelningar, det om något gör mig galen

nej, sova kanske
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0